2008. január 8., kedd

jeah

Sikerült!
Karbatett kézzel várhatom, hogy utalják végre az 1200 eurómat:) hm...:D (vagy csak hiszem?)
Begyűjtöttem két négyes vizsgát is ma. Valamint egy szép hosszú igazolást Lengyel Attilától:)
Már csak a nemzetközi diák hiányzik. Egyre kevesebb időm van:(
"és búcsúzni kezdtem mindentől, ami emlék, mi az, amit magammal vihetnék?" (V.I.)
Nagyon fogtok hiányozni...kezdek kicsit félni, de biztosan jó lesz! A lányok megígérték, hogy fenntartják a helyem a koliban:) ha máshogy nem, akkor hálózsákban fogok itt aludni, ha hazajöttem.
Január 17-én "visszaváró" felolvasóestem lesz.
Január 24-én "visszaváró" buli a Ligetben, gyertek!
Addig pedig még egy nyelvészet szigorlat, csak éljem túl, megspékelve egy-két kis vizsgácskával.
A negatív szabadság útjára léptem és élvezem :) bár még kicsit óvatos vagyok. (ha valakit érdekel a fogalom-meghatározás, szóljon!)
:*

Kilátás a koli ablakából by Anna

Nincsenek megjegyzések: