2008. május 3., szombat

Jelmezbál, Majális, kastély

Egyik kedvenc: http://www.youtube.com/watch?v=ktUSIJEiOug&NR=1

Április 30. szerda, Tielt

Mivel a török lányok ma hazamentek :( szerdán búcsúbulit csaptak a házukban. Ezenkívül Monire és Danai szülinapja is "megünnepelődött". A belépő jelmez volt, a képek magukért beszélnek. Lillus Hungarica néven léptem be a köztudatba, Plamen pedig "Oh, my God" volt...


Hatice WITCH, nem b-vel, félreértés ne essen! Ezenkívül úszóedző, néhány transzvesztita, cica, csirke... minden volt:)










Majális :) Brugge


Meginvitáltam Christoph-ot, a Hasselt-ben megismert osztrák fiút a brugge-i majálisra, szerette volna megismerni Lisi-t, majd a később érkezett Stefit és Christian-t (ugyancsak osztrákok, Lisi barátai) Stefi magyar-német kéttannyelvű iskolába járt, nagyon viccesen beszél magyarul, de ügyes, eszméletlen nehéz lehet magyarul tanulni, hát még beszélni.
Így a tegnapi napot négy osztrákkal és egy belgával töltöttem többnyire, közben Dogucan és a cseh lányok is megtiszteltek társaságukkal. Úgy volt, hogy Bara-nal alszunk, de Brian, Lisi újonnan szerzett belga ismerőse, akinek a társaságát nem lehet megállni több órán át tartó röhögő-görcs nélkül, hazaszállított minket.
Koncertek sorozata és vallásos felvonulás...


(több kép később)

Május 2. D`Aertrycke kastély

Tereza-val és Emilija-val meglátogattuk a közeli kastélyt, amit nagyon régen terveztünk már. Gyönyörű hely, igazi, szerelmeseknek való... (mély sóhaj) ... mi csak így hármasban andalogtunk.










Nos, a plédünkön heverészve, Emilija elkezdett etetni két kacsát, mire két percen belül a távolból hatalmas zsivajra lettünk figyelmesek, magukat kihúzva, eszméletlen iramban körülbelül tíz liba közeledett. Felugrottam, észlelvén a veszélyt, jobbnak láttam odébb állni, a két lány azonban csak viháncolt, cipő nélkül. A következmény az lett, hogy végül hanyatt-homlok rohannunk kellett, mezítláb... a libák haditámadást indítottak ellenünk, az irhánkat még megmentettük, de a pléd és a táskáink nem menekültek meg. Fél óra múlva, rejtekhelyünkről nagy nehezen előbújva visszatérhettünk a színhelyre. Lehet, hogy éhesek voltak? (most szőkén nézek)

Egyébiránt Lisi befestette a hajam, világos szőkét vettem, az eredmény a megszokott szőkés-barnás-vöröses. Nagy változást akartam, de a pénztártól távozva, a végzetem felé sétálva már nem voltam többé annyira biztos magamban. Szerencsére megint nem olyanra sikerült, mint ami a dobozon volt.

Futás előtt:

Futás után:

A szobám külvilág felé mutatott képét tekintve nem az elsők között állok a tisztasági versenyben. A káosz mind nagyobb és nagyobb méreteket öltött az elmúlt hetek során kis lakóterületemen, ezzel reprezentálva a bennem lejátszódó történéseket. Idestova egy hónapja próbálok rendet rakni...'lassú víz partot mos' alapon. Valamint az is igaz lett rám, hogy 'A zsenik feltalálják magukat a káoszban'...jelentem: ZSENI LETTEM! Azonban tegnap amikor már a cipőt le kellett vennem és bakkecske ugrásokkal kellett talpalatnyi helyet keresnem, hogy a szoba egyik végéből a másikba jussak, elgondolkodtam, hogy talán nincs ez így jól. Azóta megint pakolok... :D most is.

Közben megérkezett Peti anyukája, megjárták Párizst és Oostende-t. Azóta finomat eszünk :)megérkezett a kenőmájas rakomány második fele, némi Túró Rudival és mama-féle sütivel kiegészülve :)

Azt hiszem a lap-topom is megbolondult időközben, a képek mappát IVIVO media player-rel akarja megnyitni...hm...rokon lelkek vagyunk.

A nap idézete:

"Van aki őriz,
De nincs, aki ért,
Van olyan, aki megölel,
De nincsen, aki félt,
Már nem is tudod, hogy szenvedsz,
Hitted, hogy szebb lesz,
Praktikus, logikus,
Mégis tragikomikus
Rosszul megírt, hálátlan szerep,
Hogy tulajdonként éled az életed,
Én féltelek."
(Ákos)

Ehhez sem kell komment, tükrözi az előzőeket:
http://www.youtube.com/watch?v=F4gMc15bD_0

Nincsenek megjegyzések: