2008. június 18., szerda

...indulni kell megint

... indulni kell megint és az álom búcsút int,
őrizd tovább a csodát egy életen át!


Hazaértem...tegnap még Belgiumban aludtam el, ma pedig itthon, a kis falumban térek nyugovóra, kicsit idegenkedve az ágyamtól és a szobámtól. Jövőbeli találkozások reménye, egyetem, barátok, élmények, történetek áramlása, értékelés, átértékelés, napirendre-térés... elmélyedés következik.
Valószínűleg hosszú hetek munkája lesz.

Visszaszokni... hangos vonatok, viszonylag kedves, füstös kalauz, bácsika, aki szentségel, hogy az ország veszve, cipekedés, egy csoda magam mögött hagyása, egy újabb elkezdése, ölelések, mosoly, szótlanság, örülök neked, alig várom, holnap, igen, vagy holnapután, siess, egy séta, hívj, örülök neked, nagyon... hiányoztál... hiányoznak, mások, megint, újra, mikor? hogyan? ölelj meg, nincs könny, indulni kell, megint közel a mennyekhez, haza, Duna, nagy beszélgetések, ajándék, várom, várlak, mondd el, nem hiszem, csoda, csoda, csoda, el sem hiszem, megtörtént? majd mesélek, túl sok, túl új, idegen, szokom, hiszem, nem, segíts, boldog...

A nagy ölelések még csak holnaptól jönnek igazán:) Hiányoztatok! Nagyon!

És ők is hiányozni fognak...tervek :) sok terv! :)

Mivel fél 4-re jár az idő, holnap elmesélem, hogyan utaztam, mit-kit hagytam ott és mit hoztam magammal, mit kaptam és mit adtam... (vonatkoztassunk el a materiális világtól :D kérlek)

Elmesélem az utolsó napjaim, a búcsút, a BON JOVI KONCERTET :D a "várva-várást", a beletörődést, az indulást... nagyszerű emberek körülöttem itt is, ott is. Szerencsés vagyok.

Jó éjt!


"Maradt még a táncunk után pár emlék s egy szép színes álom.
Maradnék, ha tudnám hogyan, ha volna még egy dalunk,
ha lenne még egy lassú tánc...
Egy éjjel s egy reggeli után elindulsz hogy új csoda várjon,
de lesz még egy szép délután, mi úgy lesz majd a miénk,
hogy nem zavar hogy késő már...

Nem vagyok sem ördög, sem angyal,
de remélem, hogy eljössz elém
Majd felveszem a szép kék kabátom,
s így futok majd eléd,
Újra körbejárjuk a várost
és benézünk a felhők mögé,
Keresve a szép régi álmot...
Míg elmúlik a varázs
és véget ér a lassú tánc...


Keresném az ellopott időt, maradnék de nincs mire várnom
Elfutnék a kérdés elől, hogy merre visz az utam, ha véget ér a lassú tánc......
és tudom, hogyha hideg lesz, én biztos, hogy fázom,
de remélem, hogy eljössz elém...
Majd felveszem a szép kék kabátom, s úgy futok majd eléd
Így újra körbejárjuk a várost és benézünk a felhők mögé,
Így keresve a szép régi álmot, míg elmúlik a varázs
és véget ér a lassú tánc ..."

Nincsenek megjegyzések: