2008. június 10., kedd

FRANCE, Belgium :)

Ismét lemaradtam, úgy tűnik az utolsó négy bejegyzés szabadkozásból áll, bocsánat (és megint, ah).

Megpróbálok rövid lenni, mint mindig.
Spanyolországnál hagytam abba, ha minden igaz.
Nos, miután felvettem kis családom a reptéren, (egymás mellett gurult be a két gép a reptérre), úgy éreztem, mintha csak tegnap láttam volna őket utoljára. Szüleim, hugi és Mike, uncsitesóm megérkeztek.

Hazavonatoztunk és bedőltünk az ágyba. Pénteken Brugge :)






Este pedig Vytas szülinapja, elvittem Katát és Mikit, nagy sikert arattak :D Ki-ki melyik dimenzióban, igaz Mike? :D

Május 31-Június 1. Párizs harmadszor

Már idegenvezető módjára jártam-keltem, harmadszorra is találtam olyan helyeket, ahol még nem voltam és a leghíresebbek között van. Egyszer sem tévedtünk el :) benevezhettek hozzám, Európa legtöbb nagyvárosában már gond nélkül elkalauzollak titeket.
Éjszaka Sylvian-nél, couch surfing, mire nem jó :)






















Párizs minden gyönyörűségének megtekintése utána hazabuszoztunk a ködös kis Belgiumba. Hétfőn Oostende, s habár fürödni közel sem volt alkalmas az idő, Mike mégis 'tetőig' belement a tengerbe. Ekkor érkezett el a pont, amikor kis családom már ki akart nyírni és 'Ha utólérlek, neked véged' meg 'Csak érjünk haza...!' felkiáltások közepette próbáltak lépést tartani a bérelt bicajokkal :D Kérdés nem volt, most bicajjal megyünk és kész :D igen, realizálnom kellett, hogy kicsit felgyorsult az életritmusom és nekemúgy tűnt, hogy szinte egy helyben állnak Párizsban végig a két nap alatt, miközben ők már 2 méterenként padot kerestek, én még el közelében sem voltam a fáradtságnak. Talán ez így, ebben a formában nem igaz, mindenesetre mi kilómétereket leróttunk Európa különböző színterein a többiekkel, mind síkon, mind hegyen :D mindenféle közlekedési eszközzel és aludtunk ott, ahol a madár sem jár és akkor, amikor a nap se fenn, se lenn nincs :D Sokan el sem tudják képzelni, hogyan tudnám elmondani nekik, mekkora érzés ez és hogy ne hagyják ki?!







Míg diák az ember, megteheti, utána már nem igazán... és mindenkitől ezt hallom, aki Erasmus-os volt, nemrég váltottam levelet Katival, ő Gent-ben volt fél évig, pénteken ért haza. Úgy fogalmazott, hogy még lebeg a két életforma határán.

Tartok a hazameneteltől. Barátok elmaradoztak, akiktől vártam volna, talán egyszer sem kerestek fél év alatt, sokan pedig mindennap írtak és érdeklődtek, akiktől nem is vártam volna. Érdekes lesz, új. Megint új. Fárasztó. Új...

Ma nem mentem Dublin-ba a többiekkel és megkönnyebbültem, két nap a reptéren alvás, másfél nap városnézés megint egy hatalmas városban. Inkább élvezem a káoszt a szobámban :D és ha lehet mégjobban szétdobálok mindent. Ez még vagy két napig tart, utána elborul az agyam és takarító-mániám lesz :D valamint írom a beadandóimat még mindig. Ma suliban voltam reggeltől ötig.

Mindennapos meccs-nézések :D
Tegnap pl. az Irish Pub-ban... felvettem a Deutschland-os pólómat :D aztán igencsak menekülnöm kellett a lengyeljeik elől a BB Házban :D

Miközben Spanyolországban múlattuk az időt, Peti hazautazott... Nagyon érzem a hiányát... :( de őt legalább újralátom hamarosan. Annyi programom van a nyárra és egész októberig be vagyok táblázva, hogy azt sem tudom mikor alszom legközelebb. Talán majd ha nyugdíjba mentem.
Csak röviden és csak a nemzetközi érdekeltségű kiruccanásaimról: első állomás Ausztria, három különböző embert kell meglátogatnom, augusztus közepére már jelentkeztünk egy litván EU-s projektre, szóval ez tuti, valamint október közepére lefoglaltuk a jegyeket Rigába, Lettországba, egy hétre, frankfurti kitérővel.
Aug.3-án hivatalos vagyok egy marocco-i esküvőre, de itt is két embert kell meglátogatnom, ha Emilija is jön, akkor még az ő rokonait is.

Lisi tervez egy utat szeptember végén Törökországba, szép számú törökjeinkkel való találkozás céljából :)

Plamen októberben jön Bulgáriából, igyekszünk a Roctoberfest idejére időzíteni. Lisi pedig bármikor átugorhat Bécsből, Emilija augusztusra tervezi a látogatást, ahogyan német barátaink is, akik egyébiránt itt töltötték nálunk a hétvégét :)

Emilija nővére, Agi, barátja, Mike, öccse, Lars, csillagszemű német fiúk egyike :), barátjuk Mali és Tomi.
Volt tehát programunk Emilija-val, vásároltunk, főztünk, szerveztünk. Apropo-buli, Oostende, közben karnevál Torhoutban, terasz buli Kortrijkban. Mint látjátok még mindig zajlik az élet :D


Ah, kihagytam, hogy péntek volt a határidő Ann-nek a kommunikációs készségfejlesztés órára, el is készült a kis videóm Spanyolországról, ehhez hozzá kell tenni, hogy nem aludtam. 12:20-kor indult a voant Tielt-be, olyan 12 körül kész is lettem a videóval, még két ember fog érte busás krediteket kapni. Felteszem ide is, ha Zoli segít lekicsinyíteni:)

Közben elkészültem a Focus on Europe végeláthatatlan kérdéssoraival és tejút hosszúságú véleménynílvánításommal az Unióról és hogy mit tesz nekem Európa és az országom, valamint Belgium és Magyaroszág összehasonlítása, ettől érdekesebb már csak Borsod megye és Flandria összevetése volt, vagy a KATHO és a Miskolci Egyetemé. Lassan minden kreditet begyűjtöttem, nem mondhatom, hogy megszakadtam a tanulásban.
Még a Global Issues esszém van hátra, két egetrengető globális témát kell választani és kifejteni. Ezzel kész is leszek és jöhetnek az otthoni dolgok, amik ezerszer komolyabbak és nehezebbek. Ha csak a töri beadandóimat nézzük, egy egész szakdolgozatnyi anyagot kellene megírnom a maradék nyolc napban magyar történelem témában. Hogyne menne! Nincs lehetetlen! MALAKA!!!!!!!! (ez görög volt)

Holnap Rooselare-t, a szomszéd várost látogatjuk meg, csak szégyen, hogy még nem voltunk ott és itt van nem messze.
Még el kell jutnom Wenduine-be, Belgium legszebb tengerparti városa állítólag. Antwerpen-ben még nem voltam, annyira nem is vágyom, ezzel kimerítettem azt hiszem minden várost és országot, ami Belgiumban és körülötte fellelhető, idestova majdnemhogy 1000 km hatótávolságban, ha nem több :D Madrid annyira nincs a szomszédban :)

Képeket később töltök fel, most nekilátok a közvélemények felkutatásának Magyarországról a két világháború idején. Érdekes lesz holland nyelvű könyvekkel és internettel csupán, azért csak nem tölthetem az utolsó hetem könyvtárban, nemde? :D

Ja és jövő hét csütörtök welcome party a koliban, majd a Rockyban :D:D Készüljetek!!!! Talán már felolvasóestem is lesz, még várok Árpi válaszára :)

Magyar nyelvórákat ingyen adni vágyó jelentkezőket keresek!


Jóccaka!

Nincsenek megjegyzések: