2009. szeptember 26., szombat

Következő epizód

A fotók beszerzése még folyamatban van. Gyönyörű képeket csináltunk a tengerparton. Pénteken nem volt suli, így délre beszéltük meg a találkát nem messze a házunktól, a parton. Késtem fél órát és még így is én voltam az első. Azután húsz perc múlva megérkezett Dulce (Mexikó) és Tania (Portugália), majd egy óra múlva a többi mexikói. Azt hittem, hogy már el is ment mindenki, mert késtem, nem... ők mexikói idő szerint jöttek:)



Tania és én




Nórival - első látásra mi tűnik fel?
Most mindenki azt hiszi, hogy a magyar lányok szőkés-vöröses és ráadásként göndör hajúak :D








Lebarnultam :) ez már régóta nem sikerült nekem. Ma is szerettem volna menni, hogy végre egy kis színt nyerjek, ne úgy járkáljak a spanyol lányok között, mint aki pincében napozott, tejfehéren, de ma fújt a szél és esett is kicsit, talán majd holnap.

A víz olyan tiszta, hogy ha nyakig is ér, lelátni az aljáig.



Este megérkezett Magda, a lengyel lány és a barátja, itt laknak majd pár napot, amíg találnak szállást. Én pedig holnap költözöm. Senki nem reagált, így kénytelen voltam magam eldönteni:) Alig várom!

Ma kimentünk a piacra és kicsit vásárolgattunk, viszonylag olcsó. Rájöttem, hogy nincs elég ruhám, addig, addig rakosgattuk ki a túl nehéz bőröndömből, hogy alig maradt. Vettem takarót, mert nincs az új házban, itt is csak egy nagyon vékonyat kaptam. Ettünk forrócsokiba mártogatott vékony, hosszúkás lángos szerű dolgot = churros.
Hétvégén nem fúrnak :)





Két lakótársam: Dulce, a mexikói lány a hordón és Tania (portugál)
Régi lakótársam, Enrique és Éilis, az ír lány



Tania, Nóri és én

Lakótársaim és Nóri
három mexikói, egy portugál, egy magyar, egy spanyol a nyitóbuliban

Nincsenek megjegyzések: