2008. március 4., kedd

as usual

Ma 7-kor keltem, vagyis akkor aludtam vissza először :D Peti nem aludt tegnap éjszaka, így fel bírt kelteni (ez ritka; mármint általában nekem kell ébreszteni)...
...reggel 9-től este 9-ig volt órám ma. Ebbe belefért egy másfél órás ebédszünet és egy két órás kiruccanás a moziba :D megint ingyen, csak most öten: A nemzet aranya 2-t néztük meg és megint nem végig, mert ugye 6-tól francia.


Rá kellett jönnünk, hogy hollandul oktatják a franciát :D sebaj...néha angolul is beszélnek, nem csak Erasmus-os diákok vannak, hanem mindenfélék és idősebbek is. Így találkoztunk Júliával, aki 25 éve él itt és csak néha jár haza Magyarországra. Én nem tudnék itt élni hosszabb távon, úgy vélem.

Egy óra figyelés után azt is realizáltuk, hogy megint nem lesz hatásos a francia tanulásunk, mivel a tanárról röviden elég annyit mondani, hogy őrült, és rózsaszín :D
Hadar, hadar, vicceket mesél, színészkedik, szoknyás, lila szemüveges, szőke hajú duracell néni :D nagyon bírom. A vizsga egyszerű lesz, már most látom. Peti abszolút kezdő franciából és a néni ezt tudván, többször is odajött hozzá és biztosította, hogy itt Belgiumban az a módi, hogy mindent könnyedén vesznek, úgyhogy vegye ő is úgy :D Take it easy!!!

Így a francia óra azzal telt, hogy a mögöttem ülő spanyol srácokkal leveleztem, kiderült, ők sem értenek semmit és csütörtökön jönnek a demorock-ra, aminek a neve megtévesztő... a fellépők Belgiumban nagyon népszerűek, íme:

http://demorock.be/

Egyik zenekar: http://www.balthazarband.be/

DJ: http://www.myspace.com/tlptroubleman

Valamint: http://www.yevgueni.be/index2.php
JÓ MÓKÁNAK ÍGÉRKEZIK!!!

Szóval a három spanyol egyszerre válaszolt a levelemre, közös erővel :D pedig csak az egyiknek küldtem el :D a végén mind3 megadta az e-mail címét :)

Valamint a mai nap előadója, az egyetlen visszatartó tényező volt, hogy ne aludjak az órán :D Mr. Kristof Dewaele










Suli:

4 megjegyzés:

Stimcsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Stimcsi írta...

Bizony, Anne a dilis franciatanárnő mindig toppon van, hiányoznak az órái!!! (Majd nézd meg milyen ruhaköltekményekben és színkavalkádban fog megjelenni hétről-hétre :D)
Másik: ha nekünk ilyen jóképű előadónk lett volna bármelyik Global Issues-on, akkor biztosan sűrűbben bejártam volna, illetve ritkábban aludtam volna el, mint egyébként ;)
Érezd magad nagyon jól az erasmuson!!!
Üdv:
Timi

Lilla írta...

Köszi! :)
Igen, ez volt az első, hogy bármennyire is fáradt voltam, nem aludtam el :D
...a többiek már a jeggyűrűjét ellenőrizték :D nincs neki :D
Szóval (mivel tudjuk az e-mail címét, nagyon nehéz kitalálni a KATHO-s tanárok e-mailjét:D) így meginvitáljuk a csütörtöki buliba :)
Milyen otthon? :)

Stimcsi írta...

Hogy is fogalmazzam meg szolidan? Mondom úgy, hogy eszeveszettmód hiányzik Belgium!!! Részem lett, és most nem találom kishazámban azt a hangulatot, amit ott. De azért mégis, mikor olvasom a blogodat. ;)
A buliról remélem hallok/olvasok majd bővebben, szétvet a kíváncsiság!!! ;)