2008. március 30., vasárnap

Brugge, Gent, Oostende

Jelentem, jól vagyunk! Ne aggódjatok, kedves otthoniak! Csak a netünk szállt el egy időre sajnos. A 10 napos utazás után remélhetőleg visszajön. Szerdán Brugge-ben voltunk, gyönyörű volt, ahányszor visszamegyek, csak mindig szebb lesz. A fiúk is nagyon élvezték. Befizettünk egy hajókirándulásra. Beszéljenek a képek helyettem. (Beszélnének, ha fel tudnám tölteni őket, ígérem mindent pótolok majd!)



Csütörtök GENT...nagyon-nagyon hideg volt...sajnáltam, hogy a srácok pont most jöttek...mikor szinte a második telet éljük. Felmentünk egy hatalmas torony tetejére. Szép a város, de nem lett a kedvencem.

Péntek pihi, Torhout, este metal bar. Már messze földön híresek a csocsóban való verhetetlenségükről...nem akad emberfia, aki megverné őket

Ma végre, végre, végre tavasz volt, kiskabát megint, napsütés, meleg...irány a tengerpart! Oostende-vel is ugyanúgy vagyok, mint Brugge-zsel, ahányszor visszamegyek, mindig annál jobban tetszik. Ücsörgés a homokban, viháncolás, nevetés, ha több időm lesz, kifejtem :)












Nem szeretném, hogy hazamenjenek. Most, hogy meggyógyultam, jobban tudom élvezni a szünetet :) és eltelt egy hét, végre az idő is jobb lett...azonban már nincs sok időnk együtt.
Nagyon-nagyon jó érzés megint velük lenni. Megidézik a többieket is, Joci például behaluzta Dávidot is ide egyik este :D Tegnap hajnal 6 kor sikerült is nyugovóra térni, visszarázódtam az otthoni 'szleng'-be...és kimondhattalan jó érzés volt hallgatni őket, amint a Kronos legújabb számát éneklik nekem privátba itt Európa másik végén...barátok :) Boldogság...:)
Hétfőn együtt indulunk Amsterdamba, két estét ott töltünk, majd tovább Luxemburgba, ők kiszállnak itt valahol Belgiumban és hazajönnek a csomagokért. Csütörtökön mennek haza :(
Mi pedig tovább Franciaorszég felé :)

Mi móka lesz itt...
Tényleg nem pihenek július elejéig. Augusztusban irány Litvánia, csak egy hétre, de legalább viszontláthatom Emiliját, átugrunk hozzá Lettországba ... már regiztünk az egy hetes uniós projectre.



Nézzétek meg az Amsterdamos bejegyzést, többek között:) Képekkel bővült :P Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések: