2008. február 13., szerda

piac, játék a városban

Ha szerda, akkor piac. Az egész csoport elindult együtt, itt minden drágább, mint a boltokban, ez szokatlan. Egyedül az édességes pultot volt érdemes megcéloznunk :D
3 Euroért öt féle bármilyen édesség :D




ÉÉÉÉÉÉÉÉSSSSS....találtam kenőmájast :D annyira drága volt, hogy otthon az egész nebulósereget ellátnám belőle a koliban. Azonban annyira hiányzott, hogy nem érdekelt az ára :D

















palacsintasütő néni



Az emberek továbbra is kedvesek. Valamelyik nap megkérdeztem egy járókelőt, hogy hol van egy bizonyos bank, mire ma reggel odajött hozzám a piacon, hogy sikerült-e megtalálnom és honnan jöttem, vannak e belga ismerőseim :D nagyon meglepődtem.

Másik: az eladó bácsi integetett, mikor le szerettem volna fényképezni a standját :D majd viccelődött, hogy 1 Euro 50 egy fénykép :D ő is kérdezte, hogy honnan jöttünk.

Délután nyakunkba vettük a várost, mert orientációs játék volt a mai Dutch óra programja. Kizárólag hollandul lehetett beszélnünk, egy oldalon át volt felsorolva mit kell összegyűjtenünk, hova kell eltalálnunk. Természetesen hülyének néztek minket, főleg úgy, hogy a kezünkben egy hatalmas piros Dutch könyv volt és abból olvastuk a kérdéseinket :D azt sem jó kiejtéssel.
Hiába kérdeztem meg egy srácot, hogy mennyi az idő, olyan rosszul ejtettem ki, hogy nem értette:D mire meg kellett mutatnom a könyvben :D El kellett mennünk az uszodába, könyvtárba, városházára, megkérdezni az utat az állomás felé, begyűjteni helyi újságokat, belga sörök és csokik nevét összegyűjteni, hentes, pékség, templom lefényképezése, öt café, néhány vendéglő...

Minderről fotót is kell készítenünk, természetesen :D bizonyítékul. Holnap be kell mutatnunk az órán. A srác, aki közben megtanított az idő megkérdezésére Dutch-ul :D letette a bicaját, az utca közepén, kólával, táskával együtt, hiába mondtam, hogy bicajjal is jó lesz a fotó, nem, ő így akarja :D Rendbeszedte magát, kihúzta magát és széles vigyor amúgy csak belgásan :D IMÁDOM A BELGÁKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Ma köd volt és nagyon hideg:S sajnos, nem süt olyan szépen a nap, mint három napig sütött, eddig tartott a csoda...igen...

Felkínáltam a Dutch könyvet a csirkéknek, de nem kellett nekik :D megértem őket...valahogy



A játék alatt úgy átfagytunk, hogy meghívtuk Lisit, Dogucant és Peterist (lett) hozzánk teázni, a szokásos jó hangulat és viccelődés.

Jövő héten szervezett összejövetel Brugges-ben, van szállásunk is persze, mivel Bara is itt aludt nálunk, Kortrijkban pedig kedves kis magyar fiaink látnak minket vendégül :D
Így ne érezze magát otthon az ember? Első nap a suliban már Gábor integett a nagy előadó tetejéről :D itt Dennis várt minket...nem hagynak időt és lehetőséget a honvágyra az itteniek :)
A tavaszi szünetre tíz napos túrát tervezünk, 9 személyes autót bérlünk, Peti már meg is tervezte az útvonalat, Hollandia, Anglia, Franciaország, Luxemburg...10 nap alatt Európa körül :D Alig várom!
Holnap végre tenger...jupííí!

Ma beszéltem Annával...nagyon hiányzik és a többiek is. Az utolsó napok egyikén olvasgattam még a kedves kis amerikai irodalom vizsgámra, többek között ezt is:

"Veszélyes dolog űrt támasztani az emberi érzelmekben; nemcsak mert oly hosszan és szélesen tátonganak, de oly gyorsan összezárulnak ismét." (Hawthorne) ...elgondolkodtató...


...és még egy apróság...a Kispáltól:

"...de zord külső körülmények úgy játszanak közre,
Hogy elvesztitek szem elől egymást egy ideig,
És másra fanyalodtok.


'Felőlem vihetik'
Mondod megbántva a nődre, s legyintesz[...]

Látod, milyen könnyen annyi
lehet annak, ami volt, vagy
annak, ami lettél volna holnap..."


______________________________________________________


Ezt nem hagyhattam ki, vacsora:

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszi a csirkéket. anya