2008. február 11., hétfő

Valahol Európában

Ma elmentünk Kortrijkba regisztrálni a párizsi útra, délelőtt 10-kor már betelt minden hely, így reméljük, indítanak még egy buszt. Nem tudtam venni mobilt sem, elég sokba kerül. Használt mobil bolt pedig egyszerűen nincs :D Belgiumban nincs! Nem nem találtam, hanem megmondták, hogy nincs.
Még egy ilyesmi: Peti bement a tárgyakról részletes ismertetőt kérni, hogy az otthoni egyetemnek elküldjük, mire a válasz az volt, hogy ők nem pazarolnak feleslegesen energiát efféle dolgokra, valamint a formalitásokra :D úgyhogy nincs nekik.
Másik dolog: már olyan magabiztosan lépünk le a zebrára, hogy ha hazamegyünk, inkább nem megyek ki az utcára, mert hamar bajom esik majd. Ha nem akarunk átmenni az úton, az autók akkor is megállnak :D és várnak, várnak. Kortrijk-ban is, pedig az egy elég nagy város.
Valamint: Aya még sosem látott olyat, hogy valaki serpenyőben sütné a sültkrumplit :D nincsenek kicsit elkényeztetve a belga fiatalok? Igen, vannak érdekes módszereim a konyhában, de ez nem azok közé tartozott szerintem.

Délután Dutch, majd bicajozás a városban, vásárlás.












Emilija, a lett lány és én az egyetem előtt:

Anyukám kérésére :) nagyon tetszett neki a következő kép, egyébként mindennaposak a csirkék és kakasok az utakon :D komolyan! Megjelennek, csak úgy a semmiből, a városok utcáin, a főutak mellett. Nem mintha tartanának bármilyen állatot is az udvarokban, pláne, hogy nincsenek udvarok. Csirkét többnyire csak becsomagolva látnak az emberek errefelé, a boltokban :D Így el sem tudom képzelni ezek honnan kerülnek elő nap, mint nap. Kacsákat is láttunk már!

Nincsenek megjegyzések: